MODIGA

Satan att man blir less på folk som är så tuffa så dom komenterar saker ANONYMT.
Hoja jaja Men vissa måste ju vara bra på sånt med..

Inatt har man sovit 2,5 tim, Hoja vilka  saker som snurra i skallen som roligt när man tänker efter,
Har sett hur Ella ser ut när hon är 13 å stupfull.
Har fipa en cigg i en killes öga, han blev blind.
Å så å om nå annat med..
Å sen har ja bara inte kunna somna om.
Är nu hos Mamma å har talat lite med henne, Ska snart åka iväg till stallet å se om man blir avkastad,
Söthästen där hon är ju som hon är.. Precis som jag.
Sen ska jag åka hem städa, baka å sen ska jag laga middag ska bjuda Raskis tycker han har blivit mager sen jag sluta trycka i honom mat. HAHA.. Så nå go mat ska man hitta på att göra.
Ikväll blir de nog bara lungt,

Nu ska man ringa avboka tiden på tisdag,


ORKAR MAN VARA CHAFFIS? Det är frågan..

Kommentarer
Postat av: Lina

Hördu det där med att kommentera anonymt, det går ju att spåra ip-nummret. Så den som har gjort det är ju egentligen inte så j*vla anonym. Mohahaah! ;)

2009-04-17 @ 12:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0