PÅSKFRUKOST

Stigit upp före tusan på morgon. Eller så inte men direkt man vakna så drog man iväg till Mamma och Pappa för påsk frukost. Ella målade ägg och lite så.. Estu har fått äta alla rester för att syrran tycker han är mager.
Enter smula sönder allt på golvet och lämna det..
Fan nu har man missa båda skoter turerna.. Vart erbjuden åka skoter igår men nä då sov man så att man missa allt.
Jaja ska nog fara och träffa dom ikväll iaf.,
Nu ska cvi och pimpla och sen ska syrran å Simon fara med mina hundar och skotern.
Sen börjar man jobba 16-20 sen är måste man göra sig klar för sen är det avskedsmiddag hos Hifa..

Ja nå i morgon fyller man år och Ella säger att jag fyller 3  så det ni nu blir man stor!
Haha
Hoppas haren kommer med en kille åt mig mig i morgn..
eller nää fyhelvete,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0