SÅ JÄVLA BAKIS

Nä nog är det sista gången man ska ha någon som är i fyllan å sova hos oss.
Dra nu åt helvete både jag och Johanna känner oss bakis och slitna även fast vi inte tagit nå.
och hur det har lukta fylla i lägenheten, Ja ojoj..
Nå ja har sovit till kl 2 idag å det var ju då skönt men stressigt.
Vi var ju endå hemma rätt tidigt  från varan tripp vi drog i väg på igår.
Målet var tillbaka till Ökx å det vart så iaf, första stoppen blev Kalix där vi for och fick oss en massa gott, som smörgåsttårta å vanlig tårta.. Var kring stan å nå fjortisraggare kom och ragga..
Fan fatta jag är kärring nu!
Sen blåste vi iväg till Råne där jag ragga upp 3 små fjortisar. Å jag belv även kallad gammal.
Satans Johannes det där ska jag komma ihåg, men nog vet jag att du är lite sugen på mig iaf :P Haha

Har hunni idag till stallet och sen städat hela lägenheten.
Mycket fint blev det och som lovat var man ju tvungen laga middig idag eftersom det inte blev igår.
Så Pottigratäng och älgfile, sallad å B-sås stod det på menyn.
riktig smarrit får se vad som händer ikväll.
Är ganska trött efter dagen så, då man funderat ganska mycket men STOLT över mig själv är jag,
Inte en jävla TÅR, fyfan vad bra jag är.
Vet ju att jag inte har nå att dölja så jag har då rent samvete..

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0