SATAN VAD JOBBIGT

Hojja idag har jag försökt ta ett svårt beslut, men det sluta med att man börja lipa.
Kan ju säga det att nog är det tur att man är själv på jobbet.
När jag berätta åt mamma spruta bara tårarna, Jävla skit jag är ju förhelvete KÄR i dig!

Idag jobbar man från kl 6 till 3.
Skönt sen ska man nog ta det lungt har så jävla ont i ryggen.
Å så ska jag umgås med sötisen..

Ska nog ta och fixa här hos Mamma och Pappa så jag kan förbereda mig för flytten hem.
Packa ner i lådor och skit i lägenheten, Det går fort nu så ska vi vara ute därifrån.
Inte lite rik man blir när man bor hemma.. Men då har jag ju Mamma som kan hjälpa mig med allt.
Och det är ju skönt på nätterna och på dagarna då man vill sova ett tag..

MIN FINASTE ENTER BEBIS

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad är det för beslut??

2009-04-28 @ 12:19:45
URL: http://wearisome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0