STÄDAREN.

Här kommer städaren med det stora flinet :P
Haha om det ändå vore så väl, hoja man är ganska trött när man måste stiga upp före fan på morgonen.
Men sen går det toppen. Trivs som bra där.

Igår kom Råne grabbarna förbi jävla Robert och Johannes, dom lura mig att dom hade krockat så vi blåste iväg för att se, när jag sedan ringde så sa dom men trög, det är ju första April.
Johanna hon snuskades igår, Men jag kan ju då skryta med att jag fick en kyss så jag trödde näsan gick av av Skottis.
Var skit fnt väder och jag sluta jobba i bra tid så vi var på raggen en sväng.
Sen kom Raski och Enbom så vi var med dom å surra på..
Var även 5 min till Micke och Elin fick en snöboll i skallen så vart rädd och for.
STORSTÄDA hemma!
Ojoj jag ska fixa min kropsmålning :) Ska bygga ut den nu nu nu snart :O Kommer bli bra det här..

Vill även GRATTA Lina som fyller år. GRATTIS PÅ DIG SKIT UNGE!!!

En fundering ska man fara till fjällen i helg eller ska man vara hemma?
Och hur ska jag göra om några 3 veckor ska man åka till fjällen då med? Skulle vara kul som fan.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0