UNDERBART

Igår ringde då Elin å bad oss komma till Kalix.
Eftersom att Johanna har fått pengar så drog vi iväg raka spåret,
Alltså vilken kväll kan inte ha haft det bättre, Skratta så min mage höll på la av.
Emma Är så söt så hon fixa drinkar till mig med :P
Johanna fick sig då en satans redig gratis fylla så Vi fick stanna eftervägen å spy. å vips rulla hon efter vägen i stället.. Haha satan vad jag fick skratta så trög hon var.
Å Marcus han gav mig en lapdance varje gång han tog sig en jäkel, Man känner sig ju riktigt berörd av det.
eftersom att jag fick det gratis å annars tog han hela 50 kr.
Ja nå min kväll var satans bra med andra ord.

Var var även en sväng och åkte HUMMER dra nu åt helvete vilken bil.
Det vart ju riktigt blött på sätet när man satte sig i den. Haha..
Nä nå skull man lätt köpa sig en riktig bil om man hade pengar,

senare på kvällen ville Marcus prata med mig.
Fyfan först höll man sig från att gråta med efter ett tag kunde man inte längre..
Fyfan Marcus, med dig kan man prata om allt.
Han sa även att jag ska söka lägenhet i Kalix, han tycket att jag måste komma bort från ÖKX.
Å det är ju då sant men då är det ett problem. Ojoj
Men jag ska nog göra det. Det man inte vill se,det ser jag inte. Så det kommer nog inte bli problem att flytta dit.
Han verkar ju då ha gått vidare så då är det ju upp till honom. Alla ser han ju varje dag med en BRUNETT å vad kan jag göra åt det? inget!
Det är ju nu han som valt bort det han ville välja bort!

Nu lägga upp bilder på PIXEN från igår!

GÅR KVÄLLENS LÅT!
 

Kommentarer
Postat av: A-M

Jag har o sett det. Förstår hur du känner dig!

2009-04-19 @ 17:40:39
Postat av: Jessica

jag tycker du kan flytta hit :)det skulle bli bra :) då blir bebbarna lekkamrater på en gång :P

2009-04-19 @ 18:46:11
URL: http://wearisome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0