VEM VEM VEM?

Alltså om jag var kille skulle jag vara ihop med Johanna det är då ett som är säkert,
Kan som inte sluta garva åt att hon blev ägd igår..
Hon skicka iväg värst SMSet å så när han ringde så vart hon ÄGD haha ja nå så kan de ju gå..

Nåja på morgon har man vaknat kl halv 9 pigg som en skit och visste inte vad man skull hitta på.
Utan pengar på kortet är det svårt få tag på någon just nu.
Så jag skicka ett par rör och fick svar av RASKI,
Så med hundar å skoter vatten flarra och liggunderlag drog vi iväg på en skoter sväng.
Del sluta med att Sandra stekte potatisen ännu mera blev snöbadad och så fick jag en GARN MEGA STOR PINNE I SKALLEN, jävla Enter haha¨
Ska snart göra mig klar för jobbet känner mig inte pepp det minsa nej nej..

Igår börja jag och Samuel med ett litet vatten krig som sluta med alla jag Johanna och Gunnel var sjöblöta + att golvet var ett hav..
Feg Samuel låste in sig i köket å kasta kastruller med vatten på oss..
Ojoj.. Men men hämden väntar..

HELG SNART VAD HÄNDER GOTT FOLK?



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0