GÖRA NÅ?

En mycke trevlig kväll igår, vart ju som sagt var en jävla massa prat då de bara är brudar.
Men de är sånt jag gillar :D Ohhjaaa..
Åt som ett svin å grisa dess värre, men de är ju lite kul de med.
Satan dom tapeterna jag har hitta till att göra en fondvägg, Inte lite jag vill ha dom!
BARA 700 kr rullen.. Ska ta och kasta ut min mor å far så bor jag här själv å gör om hela huset..
De ni.. Ja har redan sagt att dom får min bil om jag får VOLVON men nej då.
Så jag tror de går lika skit den här gången.
Jag börjar få lite smått panik nu, Fast de är ju så att jag får ju bo här tills jag hitta nå eget.
Men jobbigt att börja sen flytta med en liten runt halsen.
Jaja slut gnällt.
Nu väntar tvn.
Å sen ska jag ta och se vad man ska fördriva tiden med idag. Vill göra nå galet kul.
Men vad? Hmmm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0