HEMMA

Nu har den insnöade Ökxaren kommi hem från GVE!
Var på Bröllop igår ¨på dagen skit fint var de.
Mycket god mat å bra underhållning, senare på kvällen var vi och grilla.
Hade även en massa prat om ALLT som går. Å vem vet kanske man flyttar till GVE!
Vad ska jag sitta här för?
Behöver miljöombyte, på riktigt men man måste som bestämma sig ganska fort om de.
Så ja ska fundera.
Ikväll ska man nog åka till Johanna å se vad hon säger.
Fick även veta nyss att Pappa håller på bygga en hundbur åt mina små hundar :D
Satan så skönt att ha de.

VA mer nu sk ajag gå klaga på vad vi sk aha för sås till maten : D


Kommentarer
Postat av: Kusin Lina

Jag tycker faktiskt att du SKA flytta till Gve. Ska du komma och sova med mig under veckan då Linus jobbar natt. ;)

2009-08-23 @ 16:50:11
URL: http://misslaaijna.blogg.se/
Postat av: bitten

ja det är bara att flytta hit,men lite dåligt med lägenh. just nu,men det finns om man vet vart man ska gå/hoppas allt är bra med dig och gomagen:)

2009-08-24 @ 09:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0