LESS LESS LESS

Just nu känner ja att ja orkar inte stiga upp mera.
Är helt galet deppad, Har inte sovi nå känns de som fast fick mig ett part tim här på morgonsidan.
Va mer ska ja klaga på? Ja kan nog gör listan längst i hela världen.
Å Varför får ingen tag på han med lägenheten?
Vill ju veta om ja får den så ja får göra i ordning allt INNAN bebis kommer.

Nå ja igår drog vi iväg tilll happis å där köpte man kläder skor å en stor blomma till min atora kruka som ska stå på golvete :D En tavelram så nu ska ja pyssla med den.
Måste baraa skicka bilderna till Johanna så hon får fixa dom.
Träffa Elin, Emma å Lotte där tänk vad litet allt är :D
Jävligt roligt ska åka till Kalix nå å träffa dom, jag har ju som sagt all tid.




Kommentarer
Postat av: Carola

HEJ!

Jag håller tummarna för dig att allt ska gå bra för dig när babyn kommer.Hoppas att du får en lägenhet också så att du hinner boa in dig. Celina hälsar till dig!Ja även Ida-sofie och Thomas.

2009-08-30 @ 09:12:42
Postat av: Johanna

Haha nej verkar inte så. Var ju så kort tid jag var sjuk :P

2009-08-31 @ 12:44:39
URL: http://yokoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0