MAGNUS UGGLA

Han måste ju vara kung på blogga.
Kan inte sluta läsa den, så Blondinbella å alla andra släng er i väggen.
För i denna blogg får man skratta så tårarna sprutar i vissa inlägg.
Läs den!
magnusuggla.nu

Idag har man då vari uppe med tuppen som vanligt fattar inte varför ja inte kan sova länge för?
Vad ska jag upp tidigt å göra?
Hmmm.. Blir så ond så ja tror ja dör.
Nåjaa har sett förlossningskliniken å bakat en kaka som ja ska bjuda på till kvällen.
Satan va gott med KRÄFTOR! Ohhjaa..
Måste bara vara hemma tills kl 10 då jag ska se djurpolisen.. haha nåjja missar man de är de inte hela världen,
men tycker de är helt galet sjukt bra. Så får man ut lite kännslor me,
man sitter å grinar å svär om vart annat. Fattar inte varför jag ser de?

I helg har jag lovat lägga spår å hjälpa kusin att spåra.
Å de kan jag å behöva gör med mina hundar.
Få se vad Estu säger om de har ju aldrig spåra med honom,
Lördag är de Bröllop.
Nästa helg den 28 ska Linnea ha födelsedagsparty å inte ett litet ett heller hon ska ha KLÄM Å KÄNN Party.
Inte lite kul de ska bli!
Måste iväg på IKEA å inhandla nå saker så måste jag även hinna fara å glo på nå andra saker.
 

Kommentarer
Postat av: LD

29 sandra ;) haha

2009-08-21 @ 13:25:44
URL: http://liinko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0