MÅNDAG

Jahaa nu sitter man här och väntar på att Lilla Johanna ska komma och ta upp mig.
Vi ska ta och åka till Bränna för att sedan gå och fika:D
Ska ta och ringa till Elin å höra om hon ska med oss, å för att inte glömma lillbebisen.
När man sedan anländer hem ska man ta spaden å gå gräva lite där hundburen ska stå, om man inte åker å hämtar grus iställe. Nå måste man ju hjälpa till med.
Fast min lilla Pappa har ju ännu inte sagt att de är en hundbur han håller på bygga men man fattar ju ganska bra att de är de.

Funderar på om man skulle åka ikväll till GVE men de känns inge bra att fara nu.
För jag måste likt vara hemma på Onsdag morgon.
Så kan kanske åker onsdag eftermiddag eller nå.
Nåja de tåls ju att fundera på, Nu ska jag gå klä på mig. Men orkar inte fixa till mig!



Kommentarer
Postat av: Lina

Kom till Gve nu nu NUUU! :D

2009-08-24 @ 14:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0