MVC/REGN VÄDER

GRATTIS SYSTER YSTER :D

Ja på morgon vakna man då med tuppen som vanligt.
Efter en natt utan sömn, inte är de konstigt om man sover bort hela dagarna nej nej.
Man måste väl ta igen sömnen man har.
Jajaa hos BM såg allt bra ut, dom tippa på att den väger runt 3kg nu.
Fick tala av mig lite å så..
Ska sätta igång att skriva mitt förlossnings brev, måste bara få orken till att göra de.
Satt å såg på nätet å insåg att jag behöver en massa kläder å skit till mig själv men inte de, jag har ju nå som är viktigare att handla till. Så jag får vänta på min tur, Vänta på julklappar eller nå för pengar till mig själv har jag då inte över.
Har insett att jag har mycke kvar att handla, å dyrt är allt..

Nåjaa har varit till Morjärv idag å så har man fixa håret skönt att se lite bättre ut där iaf.
Å ett jävla piss å skit väder är det ute å jag som vill ha SOL!!
å så har jag tränat min utställare att springa med hundarna :D de kommer nog gå bra de här..
Själv är jag lite nervös att inte ja ska orka springa med Estu men va fan,

Igår kväll så hade man en träff på Torget med en jävla massa skit prat.
Å där jag även var tvungen att visa upp mitt bröst, haha
Fick även av Moe en present till Bebisen Tack Moa de var så fint.
Fick även talat ut lite å de kändes skönt.
Har nog en två å en trea på G ingen är gladare än jag för de. :D

Har ju då även snoka i mina löner idag å JAA Sandra har lyckats än en gång att inte fixa in en av sina löner,
Inte så jävla konstigt att man är fattig nu när man ligger efter med en hel jävla lön!
Heja Sandra

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad roligt att hitta din blogg :D

2009-08-12 @ 23:57:39
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/
Postat av: Petra

Det blir nog en liten grabb? :)

2009-08-13 @ 18:52:10
URL: http://paatriizia.blogg.se/
Postat av: Linnéa

vilket humör man än är på så kommer man oftast igång på den där låten! ;P

2009-08-14 @ 11:50:18
URL: http://liinko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0