NU SÅ

Nu är jag redo för att lillen ska komma ut till mig.
Har varit på IKEA idag å inhandla det sista jag behöver,
Å kanske lite extra men de räknas inte. Så inge Pite för mig ikväll inte ska ta och städa upp här och ställa i ordning så man kan fara på en semester utan att få panik då man kommer hem.
Ska gå kasta i tvättmaskinen så man får rena sängkläder till Pyret å så rena kläder.
Tusan vad kul.
Ska ta och ringa Linda så ska hon få komma hjälpa mig med de.
Hon tycker ju om att montera å skit så hon får ta skötbordet å sådant som inte ja orkar med just nu.
Har som redan lite panik över att inget står klar, inte för att jag ska ta och föda idag eller så men de känns som bättre om allt är klart.
Inatt har man väl sovit mer skit än vanligt ska byta säng en gång till.
Hoppas verkligen att man kan få sig en natts sömn, känner att ja orkar inte med de här nå mera.
Ska ta och kasta mig på spikmattan sen, å så ska jag fara iväg å gnälla till mig lite massage:D
å så ska man hyra sig en film å glo sig dum inatt när man likt inte kan sova!
Säger då bara de hade aldrig klara av att jobba nå mer när man inte kan sova eller nå!
Jaja håller på planera in mitt grillparty med de kanske får bli nästa helg eller om två veckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0