ÖVERKALIX

här kommer jag.
SATAN jag ville inte åka på riktigt, men de är väl så att ibland måst man de man inte vill.
Hade de inte vari för BM så hade ja nog sutti i Pite för alltid.
Jajaja nå Moster ville att jag skulle komma till Gve å umgås med henne så ja måste väl göra de med.
Så åker väl iväg här nå å är där en vecka. Som lungt att man åker dit de finns BB ifall de skull sätta igång.
Eftersom att de är bara en månad kvar så kan de ju komma när som!
Är bara lite små rädd för att vara själv.


I Helgen ska jag ställa hundarna så ikväll ska vi och träna ring med dom.
Eller hela veckan ska vi göra de.
Har varit å köpt koppel till Estu, Enter har ju redan ett:D
måste fixa mig någon som kan ställa en av dom orkar nog inte med att springa med båda två direkt eftervarandra.


Ett stycke guld som tappas går att återfinnas,
men förlorad tid kan aldrig återfås.







Kommentarer
Postat av: Lina

Vad kul om du kommer till Gve! Då kanske jag hinner umgås lite med dig. :P



Vars ska du ställa vovvisarna? :)

2009-08-11 @ 11:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0