TRÖTT

Det är någonting han gömmer
jag undrar vad det är?
Vill visa all min kärlek
men hur förklara jag?


Hojja har sovit av och till tills Mamma kom hem.
Skönt som tusan kan jag ju säga att de var.
Vad ska man säga? Fick de ju som nästan skrivet på papper igår att de är samma som väntar mig!
Fast man ska ju inte säga nå allt är ju inte klart ännu.

Sitter å väntar på att Johanna ska ta och städa klart så hon kan plocka upp mig, så ska vi åka ta en kaffe kopp hos Linnea.
Ska ta och se Män som hatar kvinnor ikväll med Mamma, Har vela se den garn mega länge.
Sitter å glor på kläder fatta vad ja vill att Lillen ska komma ut nu så man kan få köpa en massa nya kläder.
Har hitta kläder som skulle passa mig precis;)
Å så vill jag göra min "LILLA" tattuering å.
Vet bara inte vilken av dom ja ska göra jag ska göra först?
Ska ta och höra med folket vad dom tror, måste som ha stöd uti allt.
Hmmm...
Nu ska jag gå klä på mig, å så ska jag ta å höra uti min bil hur ja ska ta och göra med den.

VAD JA LÄNGTAR TILL HELGEN!!!


Partypinglorna
där en av dom DOG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0