UTSTÄLLNINGEN

Gick bra som tusan.
Som roligt att få kritik på lill gossen med.
Men tyvärr inga bilder eftersom att jag är så hollo så kommer man ju aldrig i håg de man ska ha med.
Lindas premiär på att ställa hund. de gick skit bra så tack så mycket :D
Har hunni vara å göra folk osäkra ikväll som vanlig Haha Överallt å iongenstans är man.

Igår grilla man hos Johanna å hade mys pys å så tala jag en massa spökhistorior så nu har mina kära vänner i huvve..
Var även ut en sväng å glodde på fulla folk som kuta omkring överallt.
Så kom Samuel så då for vi hem å sova, som mys de med.
Är ju inte allt för ofta man får vara med honom eftersom att han jobbar i Lule hela veckorna å vill hinna köra cross å skit på helg. Så man uppskattar den lilla tiden han tar sig till oss.
Hmm vad mer?

Får se om tanten har rätt är jävla nervös!



Kom å sjung åt mig, Dom blir bara bättre å bättre:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0