LUCIA

Idag är de Lucia,
Var så inåt helvete trött på morgon så ja orka inte se de på tv.
Så ikväll ska ja bänka mig kl 18 å se :D
Har varit på en promenad med hela familjen. Fan undrar när man ska orka ta tag i allt.
Måste få bort min mage så man kan ha nå fin kläder på sig.
Skulle så jävla mycke vilja ha en personlig tränare.
Tror ja ska önska mig en sådan. Å kanske en jävligt fin en så man vill fara:D
Hahaa..

Tiden går ganska så jävla fort 3 månader är snuttan redan.
Å är nästan alltid glad.
Tror att ja har den finaste flickan hos mig..



Kommentarer
Postat av: Johanna

Gullebarnet <3 :D Kom nu hem till ökx Sambon... Folket här saknar dejjjjjjj

2009-12-15 @ 00:03:21
URL: http://yokoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0