Fattar ingenting just nu!

Jahaa idag har man vaknat kl 8 höll på dö.  Andnöd och skallebank.
Å direkt jag vaknar, vaknar ju självklart hunden här.
Så han har stått å pipit vid sängen, å då trodde jag att jag skulle dö.
Så då har man legat å grina som vanligt. tycker det ända ja gör nu förtiden är gråter.
Men iaf så somna jag om då efter ett tag. Å så när jag vakna,  då hoppa jag upp ur sängen å höll på svimma istället.
Nu har man då iaf tagit sig till Mamma, å när man kom hit stod Johan på gården så har stått å surra med han.
Han hade med sig en av valparna satan va söt. Jag vill ha en jag med.
BRUNO var namnet på lill Dobbisen fusan vad gulligt.. Men men nu har jag ju gjort mitt val å tog Estu istället.
Å nog är jag nöjd med honom fast han är väldigt speciell..

Jahaa va är meningen med att försöka få alla BRUDAR tycka synd om en?
ja fattar inte men är det så man vill ha det..

Fyvilken tung dag det var igår på jobbe, trögt sälja så.
Men fyfan att vi har roligt på våra raster. Det är helt galet.
Skratta igår så jag höll på dö.
Ikväll jobbar man då kväll igen SATAN.

Nu ska jag åka till Appis å sen ska jag fara hem och hoppa i badet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0