Lördagen/ söndagen

Ja hela lördagen gick typ ut på att ta och städa och fixa i laggen.
Deppa ihop en sväng så Johanna fick vara ond åt mig,
det är fan tur att jag haft hon som har dragit ut mig i håret och tvinga mig göra nå när jag deppat ihop i nå hörn.
Nå iaf kom Linnea och Per förbi en sväng surra med dom och så.
Sen kom Linda for med henne och ragga, Så ringde Pottis och fråga om jag ville köra det kunnde jag väl göra då hade man ju nå för sig iaf.
Så jag och Johanna drog i väg och hämta bilen och fick även med oss Banan. å efter ett bra tag kom restrerande folk som skulle vara med oss. For iväg och glodde på en fest i svartbyns byastuga.
Och när vi kom dit så var vägen nästan helt igen driven men tjurig som alla är tvinga dom mig köra det gick ju bra dom första gångerna ja for där. Men när jag Banan Raski och Johan skull in till bränna var pottis bil för låg. Det gick inte vi ploga oss fram och tillslut stod vi stilla och där har bilen stått tills nyss.
Men det visste då inte jag eller Pottis så på morgon när han kom och hoppa på mig så skull vi fara till ICA de va som då vi fatta att vi inte hade någon bil att den måste stå kvar i svartbyn.
Haha.. 
Men nu är den iaf lös tung helvetes bilen.

Var på väg till kalix kanske 2-3 gånger igår men sen vart ja ond och vägra fara dit nå mera för ingen visste vad dom skulle göra.
Ikväll ska vi bada bastu och glo TV,  Äta nå flott å skit.
Fick ett tuggigummi som var skit dåligt fick skit ont i magen och ville spy.
Johanna hon blev bakis av dom.
Nu ska vi leta oss en ny bil och fara in till bränna!.

Bilder från helgen kommer så småningom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0