Namnsdag

Idag har jag NAMNSDAG :)


Å den börja då fan inte så bra, Jävla kärringa från helvete som står och knackar i fönstret hela tiden..
Sur som fan är hon över att jag har hundar.. Haha men idag var jag då inte på rätt sida att börja åt..
Satans ska fan låta hundarna göra sina behov på hennes spark.

Alltså jag måste ju vara den räddaste på hela jävla jorden jag håller på dö av ingenting.
Har haft garn mega svårt för att sova inatt för att jag har sett nå skräck klipp på YOUTUBE
Hojjjaa... Nää inge kul de här med övernatuliga saker..
Nej nej inte ska Sandra se nå sånt mera aldrig.

Idag ska man då göra ett nytt försök med att jobba men de kommer nog gå lika bra som idag om inte värre.
är inte så pepp på att jobba nu för tiden. Men det blir nog bättre när jag har kommit med mitt SVAR.
Klarar inte av att ha det så här jobbigt längre håller på bli galen!







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0