Pirrrpirrr

Ja hojja nu är det Torsdag och nu är det bara några dagar kvar till på Lördag.
Jag och Johanna springer omkring och sjunger och hoppar å skriker:)
Ska bli så jävla roligt.

Nu sitter man hemma och ser vad alla gör syrran å alla har kommit hem så vi ska äta snart.
Ska fara till Gylfen å hämta mig lite hundmat så ska man se om han ökar nå i vikt hoppas!
Ska även fara och säga hej till Elin och Micke, Är ett bra tag sedan man varit dit och ikväll bär det av.

Mitt fixa ihop folk går bra än så länge, hoppas att jag lyckas tror dom är perfekt för varandra hihi..

Imorgon kanske det blir IKEA ska bli kul.

Ett smakprov till er andra på våra idoler DRÄNGARNA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0