RIKTIG BIL

Ja fyfaan jag säger då bara det Merca det är riktig bil.
Skulle som kunna sitta och ragga runt hela dagar i en =)
Ragga runt hela kvällen igår med en och idag med. Som sköna bilar . Måste köpa mig en tror jag.

Ja kvällen igår var mycket bra man kan göra mycket även om man är få.
Grabbarna var trötta en svara inte å den andra orka inte sminka sig när vi skulle ta upp dom.
Å vi höll även på att få en sovkompis men det vart inte så mycket av det, å tur var nog det hade inte orka vara social med någon på morgonen.. Eftersom att Johanna drog iväg på skolan.


Ikväll blir det nog blind körning på isvägen Satan så roligt vi ska vara uppdelade i olika grupper och så ska man köra en bana och den som klarar den först vinner.. Det är på tid och den som tar med mins koner.
Kusin kommer även hem ikväll och det ska bli mycket trevligt har saknat henne massor..
Vi ska i morgon gå på promenader med hundarna om vi inte tar å spänner fast dom framför en släde får dom dra lite. :P

Tror det kan bli en mycket bra helg dettta. Planerar in en kväll till Lule eller Kalix då ska vi fara kasta klot :) det kommer bli mycket trevligt senast höll ja på ta hela TVn haha så det kan gå..

Jaja nu ska jag ta och se va min mamma gör.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0