SJUK :/

Jaha nu är man sjuk. Kul eller så inte?.
har som vari dålig hela länge men igår bröt det ut som mest var liggande hela dagen på kvällen var jag ut en sväng men nå var det just och just att man orka med det.
Mår som ännu skit men är mycke bättre, ska ta och testa äta nå och se hur det går.

Idag har man stigit upp kl 8 eller nå före 8 för att köra i väg Samuel till bussen.
hade då inte tänkt sova nå längre eftersom att jag sog hela dagen igår men det var ju då lättare sagg än gjort.
tror att huvvet bara han landa i soffan så sov jag som en grist och vakna nyss..
Tur som fan att jag gick med hunden när jag kom hem på morgonen, för jag har då sovit hårt.

Idag ska vi åka till Ökx och så hoppas jag kunna jobba i morgon och så man får kanske in någon krona.
Tusan vad har man för vänner? Jäkla tok allihopa:O Haha
Men dom är så söta då:P

måste ta mig i kragen å åka till Gve och Pite någon helg.

Kommentarer
Postat av: Kusin lina

Jaa linus fråga igår om inte du och Samuel skulle komma och hälsa på oss nå? Vi saknar ju er! :P

2009-02-11 @ 14:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0