Sveriges värsta bilförare

Är så jävla bra älskar verkligen Raggar tanten.
Johanna säger att det är jag på 30 år. Haha
Så jäkla dåliga dom är på att köra´, skulle skämmas som fan om jag hade gett dom körkortet.

Idag har man då varit på jobbet och vari sur. nu ska jag hitta mig ett nytt jobb bajs jobb från helvete.
Fan dom som går på Socialen har ju mer pengar än jag.
Men men det är väl det som är att man måste börja söka det bidraget istället.
Har då som tur var hitta två nya jobb och håller nu på leta en ny lägenhet som jag då kan ta om någon månad.
Där jag och mina hundar ska bo helt själva, när Johanna nu sviker mig.  Hihi

Har fan inte sovit nå inatt har bara tänkt på allt skit hela natten är just nu trött som fan och ska snart hem och sova.
I morgon är man ledig och ska ta och göra en massa ärenden.
Sen ska man bara ta det lungt och umgåst med mina älskade vänner..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0