Texten

boll - min flickvän.

Jag har en flickvän som är dum i huvet hon är riktigt skadad ja helt jävla blåst
jag har en flickvän som är dum i huvet som ingen annan gillar ändå.

Jag har en flickvän som är begagnad alla har legat med henne innan mej
jag har en flickvän som är begagnad hon är en sån som aldrig säger nej.

Jag har en flickvän som är drogpåverkad med andra ord hon går på knark
jag har en flickvän som är drogpåverkad jag ser henne alltid med en spruta i sin arm.

Jag har en flickvän som är självmordsbenägen hon lyssnar på broder daniel
jag har en flickvän som är självmordsbenägen som skär sig med rakblad varje kväll.

Jag har en flickvän som är kriminell hon begår ett brott vart enda kväll
jag har en flickvän som är kriminell ja inte fan är hon helig och snäll.

Jag har en flickvän som är satanist hon bränner ner kyrkor för att hon är anti krist
jag har en flickvän som är satanist som vällter gravstennar för det ger henne kick.

Jag har en flickvän som är prostituerad hon går på gatan och blir förnedrad
jag har en flickvän som är prostituerad som gör allt för pengarna jag garanterar.

Jag har en flickvän som är nazist hon hatar allt som inte är från vårat land
jag har en flickvän som är nazizt men hon gör tyska gympaövningar med sin högra hand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0