Döden och Taccos

Nu har man då kommit till kalix igen och det var då en skräck färd.
Ojoj skulle köra om en jävla lastbil och såg inte att det var en kurva.
Så i 120 jämnsidesmad Lastbilden såg vi en bil komma mot oss, då testa jag bromsa å NEJ det gick inte.
Så jag skrek till Johanna som hade greppa tag i det hon fick tag i DET KOMMER GÅ SKIT DET HÄR!
Med tre meter till godo innan det sa poff kom jag in baki lastbilen så jag höll fan på skita ner mig.
Ojoj måste börja ta det lungt i körningen min..

Nu ska vi snart äta mat som vi har varit och handla.
Taccos blir det och seriöst ska jag äta tills jag spyr är så jävla hungrig så jag har dåligt humör känner bara att jag ondar upp mig på allt.
Satans karlar som ska hitta på att göra allt så man ska äta. Så nu måste vi vänta på Samuel som MÅSTE hämta en bil jävle.

Nu ska jag nöta en bra låt som fan och bara vänta på att få börja gräva i ansiktet.


Don´t trust a Ho
Never trust a Ho
Won´t trust a HO
Won´t trust ME




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0