H-vete

dra nu åt skogen så trött jag är.
Direkt jag har somnat i natt har någon ringt, Vet inte hur många gånger jag har vaknat.
Orka då fan inte svara för jag vet vad folk ville å jag orka inte stiga upp..
Var då iaf chafis igår åt Hifa, Moen å Malin, var riktigt trevligt var hos Tobbe G en sväng å såg vad det var för folk där.
Satt på hotellet å såg när Hifa och Moen lekte rika å hinka i sig en massa drinkar.
Så mina vänner låste jag mig ute från lägenheten men som tur var så bor Hanna P bara huset vid oss så hon fick då komma Öppna porten. TACK HANNA, Fick nästan panik men som tur var så hade jag med mig hundarna.

Johanna är då kvar i boden och sörjer?
Jag har stigit upp kl 7 å fari till stalle nu är jag hos Mamma å Pappa.
Ella håller på dra runt här som en annan garning. Haha fart är de då här hemma när hon är här.

Nu ska jag Boppa musik och bara känna lugnet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0