HUNDAR

Var en sväng till stan innan Samuel skulle iväg å köra cross nu på morgonen.
När vi kom hem hade lill gubben ätit upp en hel Limpa och säkert dela den med syrran.
Söt hunden här ouppfostrad till max och Samuel säger att han hatar honom. Stänger av direkt han säger så  tycker det låter så hemskt han förstår ju inte vad man får och inte år..
Vart less på Samuels gnäll så jag skicka iväg honom, hoppas han är gladare när han kommer hem.
Jag ska ta och gå med hundarna en sväng och sen ska jag suga glovet här det är lite hår. Efter det ska jag hoppa med glada steg till sängen känner att min rygg håller helt på kuka ur..

Jahaa ikväll blir de en myskväll med ost och Kex å hela allt..
Ska till Samuels kompis Josse iaf å vara där. Tror det kommer bli mycket trevligt.

Jaha Johanna är du uppsprättad nu eller? Har ju inte hört ett ord av kv1nnan i Lule.

Ja ja nu ska jag ta och gå med dom känner att dom luktar illa..
FISHUNDAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0