I just wanna use your love

Nu är man hemma hos Samuel igen efter att ha Jobbat gick faktiskt riktigt bra ikväll..
Haha men nog kan man säga att man glömmer bort språket ganska fort.
Fatta knappt nå av vad dom sa i telefonen men det var som roligt fick som skratta så trög man är ibland.

Jäkla telefoner som inte fattar nå ingen kan ringa till mig det är nå fel.
Å jag som ville tala med Mamma och höra vad hon hade på hjärtat..
Men nej då jag har mycke tid då funkar det inte.. Bläää..
Panka är vi å. Jag poch Johanna har en hemlighet som ingen vet och de är kul :P

Fan jag undrar vad du nu har förlurt på G kompis,
Fick reda på att jag ska bli kidnappad och det kommer bli spännande.
Man garanterat så kommer jag glömma bort att höra av mig! Är lite små rädd Näää skojja bara..

Nu ja äta upp min mat och sen ska jag hoppa i soffan och glo på tv :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0