Jävla morgon

Fyfaan vad less jag är på riktigt..
Steg upp hade hoppats på att Samuel skulle vara Hemma lite längre idag.
Men nej då han har farit jobba för ett tag sedan.. När han for gick jag i köket och gjorde smörgåsar.
När jag vände mig om och skulle ta Pålägget jag laggt upp på bordet var det borta.. Hmm  stod gris hunden nedanför och åt. även fast an fick mat direkt jag steg upp.
Serdan hoppa han upp dörren var ut och hämta han i trappuppgången. Han var väl inte 5 sek före mig för jag låste dörren, När jag sedan ska äta mina smörgåsar så är dom borta.. Ahhh där stod båda två och åt svin..
Nu ska jag ta och gå till Johannas skola å se om det händer nå kul!
För kl 4 börjar jag jobba..
Det som är bra idag är att Samuel han bränna en skiva till mig som jag ska nöta som fan.
För mina skivor ligger i lägenheten efter Johannas Party!

Nu ska jag ta och äta mina smörgåsar och sen ska jag gå till skolan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0