Less..

Mitt liv är ju en katastrof, är så jäkla less.
Nu ska jag å tröga mig, kan du så kan jag.
DU måste ju tro att jag är helt pantat.
Lika bra är väl det för då fattar du väl mindre än jag.
Helt galet nu känner jag att jag måste åka till Pite, släppa lös lite och bara vara.
förr ryckte man bara på axlarna, å drog vidare.

NINA snart kommer jag!
JOHANNA nu vill jag ha hem dig, Har mycke att prata om du och jag.

Nu ska jag ringa kusinen så ska vi fara till stallet,
Måste slå fat en sko på Appis hoppas bara att jag orkar stå min rygg är ju som inte bäst just nu!
Å det är ju inte bästa ställningen man står i när man ska spika i hoven.
Men men får väl annars göra en specialare, Lina får hålla i hoven och jag spikar.
Om de går!  Haha

Måste byta om har badat Ella och det vart blött kan jag säga, plaskar som en liten fisk runt, runt  
Och moster blev nog blötast!

Ikväll kommer Samuel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0