Morgon HUMÖR :(

Igår kväll var jag och träna mina hundar en sväng.. förvånad blev jag över Estu?
Vad var det med hunden som en annan hund var det jaja kul.. Han var inne å "tränades" i 20 min tog nog ganska mycke på huvvaet honoms stakkarn. Jaja han somna då som en stock när vi väl var hemma och har sovit till halv 11 på morgonen.
Å då vakna ju jag självklart med att jävla morgon humör. Ond var jag som ett Bi.
Hört spöken hela morgonen har jag med, Trodde att Johanna var hemma så jag när jag vakna när Samuel ringde så kasta jag mig upp ur sängen och tänkte -Va fan gör hon hemma?
Men nej inte var hon hemma det var dagiset som var ute på promenad utanför oss.
Haha men det lät som att det var TVn som var på..

Nu ska jag fixa lite pappers jobb och sen ska jag ta och fara till stallet å kanske fixa till mitg lite.
Ser ju satan hemsk ut just nu..
Men det är väl det man ska göra när man har alla skitiga stall Kläder på sig och håret i en knut mitt på huvve..

Börjar jobba fyra idag. Får se hur mycke man hinner göra.. Varit kul om man hunni fara dra ed hundarna en sväng när de är just ute. Men det kanske får bli en annan gång..
Jag vill fixa mitt jävla hår å det nu.. Jävla utväxt!

Jaja nu ska jag springa och kissa valpen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0