Skönt ute

Tusan så fint väder det är ute ett perfekt väder för att ta en tur med skotern..
Som vi ska göra ikväll. Ska till någon kojja och grilla korv och bara mysa.
Men mycket lugn och fin helg har detta verka bli.
Ska ta och fara dra med mina hundar just om jag hittar någon spark annars får det vänta tills i morgon.
Då tar jag skidorna och drar iväg en sväng men då måste någon komma med för är grymt rädd för älgarna å satta renarna.. De är så att man håller på svimma när man är ute i skogen och möter dom,
Jajaa nog av det nu.
Måste hem till lägenheten igen och fixa lite ser ut som helvetet slagit sig ner hos oss.
Men vad ska man annars tro när det bor 2 stora håriga hundar som fäller allt dom bara hinner.
Igår fick man då mysa med en annan karl i sängen. Estu han hoppar nöjt upp i sängen och kan sova fast hela natten där.. han är så mysig "lill"skiten min.. 

Hujjjjaaa... En mycket fin bild på Samuel ska jag bjuda er på..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0