Something in your mouth

Alla har hört det lilla ordspråket när katten är borta dansar råttorna på bordet.
Åhh jaaa det stämmer det man ser ju bara hur hundarna gör. Blir som lite små galen på dom här två små.
Men idag kan jag inte gnälla förutom att dom skulle äta upp maten!..
Tusan vad kallt det är ute hur får det vara så här?
Ojoj skulle jag få bestämma så skull det få vara högst 10 minus.

Tusan vad jag fick garva när jag tala med Johanna så sjuka saker man kan hitta på.
Helt galet grejjen är den att jag hade vilja ha på fim allt man gör, så man kan se och garva åt det själv med.
hihi..
Fyfan vad jag inte har kul vet inte hur man lägger på en film eller nå. Så det blir nog en tidig kväll för mig. Samuel kommer ju så inte hem först i natt.. Hmm.. Nu ska jag hitta på nå bra göra ska iaf ta med mig hundarna ut på en LÅNG promenad och sen ska jag fara se om det är nå liv här i Kalix. I morgon ska jag och äta med Johanna och sen ska jag fara och Jobba.
Alltså jag måste hitta ett nytt skit jobb..

Jo fyfaan såg idag när ormen fick mat å fyfaan vad svinit.
Skrek som en gris när den högg tag i musen. Fyfaan vad snuskit.. Å in i sovrummet ska den snart..
Jaja nu ska jag ta mig ut och gå..


your ripping up the dance floor honey

you shake your ass around for everyone

i love the way you dance with anybody
(
and tease them all by sucking on your thumb

your so much cooler when you never pull it out

cuz you look so much cuter with something in your mouth


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0