Sovi hela dagen

Jaha igår var man då å åkte skoter, Gubben kom hit och vi for ett helt gäng iväg med skotrarna.
Det första som hände var att alla börja jaga/köra efter älgar som stod inne i skogskanten.
Det ändra som hände var att de dök upp ett gäng renar å alla for självklart efter dom med.
Så kom trög renen upp på spåret å så körde Samuel jämnsides med den så jag satt å klappa den på huvet. :)
Alltså det måste vara det trögaste djuret. Garanterart.
Sen vänta vi på att Johanna och hennes vänner från Kalix skull komma.
Men just när dom anlände till "STOR STAN" hände det en liten olycka som gjorde att vi var tvungen åka.
Banan fick en Gren rätt genom kinden. FYhelvete så han blödde : ( Å jag livrädd för blod.

Jaja väl hemma så for jag Johanna och hennes kompisar till Raski det skulle vara fest där..
Haha eller hur vi satt där helt själva. Galet alltså.. 
Det sluta med att vi gick hem och sov iställe.

Idag har jag bara SOVIT SOVIT och SOVIT skönt som fan. Vakna över att Johanna ropa hundarna vill ut dom har ätit å då var kl halv två. Men alltså så skönt som jag sovit i natt är GALET.
Men så är det..

Nu ska jag snart fara till stallet å ta in hästarna. Ska Träna hundarna i ridhuset sen. ESTU kan Behöva det funderar nästan på att lämna Enter hemma å bara köra med honom.. Men det känns så taskit mot henne eftersom att hon älskar träningen. Jaja får se hur jag gör. Kanske hinner med båda men är så jobbigt när man är själv..

Nu ni köra vänner ska jag gå äta BLODPALT mummmaaaa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0