Triss

Jaha idag har jag vunnit 20 kr på en lott av tre jävla dubbeltriss aktiga skite lotter.
Jävlar vad dålig ja är HELT GALET. Nu är jag en riktig sur gris känner att jag tappar humöret direkt.
Varför? Jo för att jag är hungrig som en varg, tur att mamsen gör mat åt mig just nu.
Hehe lill plutten är så jäkla rolig han är busig som tusan hoppar och stutsar..
Haha Johanna ringde idag på jobbet pch meddela att Estu hade öppnat dörren ut i trapphuset när hon låg och tala i telefonen så han hade gått ner för trappen och kissat på mattan.. UJäkla rolig hund det är eller så inte!.

Nu ska jag fara see vad Grabbarna gör i Garaget och tala en massa skit men först äta..
Hoj måste sova själv inatt med eftersom att Johanna har blivit Mamma kär..
Spöken är vi allihopa..

Hej hej hej hej..
Jag är STÖRD!
Å bara en 6a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0