TRIST

Jag har..
(x) snott den här listan
( ) fått sparken
(x) varit i förhör
( ) blivit arresterad
( ) tutat när jag åkt förbi en golfbana
(x) hånglat med en främling
(x) varit kär i en lärare
( ) sjungit inför 750 personer
(x) sett någon död
(x) skolkat
(x) haft känslor som inte varit besvarade
( ) varit förlovad
(x) varit otrogen
(x) hoppat i en vattenpöl
(x) trott på spöken i vuxen ålder
(x) varit tillsammans med ngn som varit otrogen mot mig
(x) ifrågasatt mitt hjärta
(x) varit med om en bilolycka
(x) varit i ett våldsamt förhållande
( ) vält saker för 700kr på duka
(x) kysst en tjej
( ) sett mer än 50 konserter
(x) tyckt att jag är snygg på fyllan
(x) hatat mitt utseende
(x) varit vittne till ett brott
( ) vittnat i rätten
(x) önskat att jag var nån annan
(x) haft sex i en bil
(x) betalat för mat med bara mynt
(x) busringt
(x) fångat en snöflinga på tungan
(x) dansat i regn
( ) blivit förförd av min chef
( ) förfört min chef
(x) gjort upp eld på en strand
(x) burit pärlor
(x) ätit hundkatt-mat
( ) sagt till en främling att jag älskar honom/henne
(x) kysst en spegel
(x) sjungit i duschen
(x) limmat fast min hand i något
(x) fastnat med tungan i metall
(x) kysst en fisk
(x) stannat uppe hela natten
( ) inte duschat på en vecka
(x) blivit tillsagd av en främling att jag är sexig
(x) knackat på min mammas fönster kl 03 för att tala⁄vråla om att jag e hemma så hon kan sova gott
(x) brutit en arm
(x) fuskat på ett prov
(x) glömt någons namn
(x) gjort något olagligt
(x) druckit mjölk direkt ur förpackningen
(x) modifierat denna lista
(x) lekt pyroman
(x) åkt polisbil
(x) känt mig elak
(x) badat naken
(x) fått en stöt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0