Vampyrer

Fyfan vad jag älskar vampyrer helt galet.. Såg en film idag å då satt jag för mig själv och sa det ska jag fan bli när jag blir stor..
Varit å gått med vovvisarna en promenad till stan å nå gator runt och skit så dom ska vara lite lungna., .
Höll på somna i soffan men just då kom jag så på se den där filmen.
Nu har man sminka sig så nu är jag redo.
Tror nästan att Samuel har gått vilse med hundarna.. Kanske måste efterlysa honom. Haha. .

Nä nu ska jag ta och lägga mig just på soffan som sagt min rygg är skit just nu!.
Jo har inga pengar på kortet å får de inte först på Måndag om ja har tur så ring om ni vill nå.

Lördagkväll här kommer jag med stormsteg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0