You're exactly what I was looking for

Jahaa skull vakna kl 9 idag men nej inte det. Någon hade viktigare saker för sig än komma ihåg å ringa mig, 
Men han är som gullig ändå .. :P 
Så nä jag vakna typ 20 i 12. Mysigt Jooo,,. Men nu får jag stressa som ett jävla djur.
Ska fara hämta Elin så ska vi till stallet alltid trevligt med sälle dit..

Igår ville jag strypa hundarna långsamt när jag satt och spela.
E#n skulle sitta i famnen och den andra stod framför TV helvetet..
Måste skynda mig in på banken å så jag hinner betala räkningarna.
Å sen ska jag fara köpa hundmat i massor så mina hundar kan lev ett tag till. Haha..
Jobbar kväll idag med sen i morgon jobbar jag dag satan vad kul.

Tala med Matte igår när jag inte kunde sova som hemskt att tala med honom, vi var alltid med varandra och hitta på helt sjuka saker.,. Tala Bilar ,båda vi brinner för mercedez :P Tusan han ville att jag skulle flytta tillbaka..
Det är det många som tycker jag sa att jag har ju sökt ett jobb där om jag får det så blir det väl att flytta dit efter sommaren.. Ska träfrfa honom den sista och bara surra om allt vi har missat.. Har ju inte hört av mig till honom på flera veckor säker två månader sedan, Vilken skit kompis jag är..

Jaja nu ska jag ta och dra annars hinner jag inte på jobbet alls idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0