ALLT SUGER

Orka nå mera!
hela tiden motgångar.
Direkt jag tycker det blir bra, rasar allt helt plötsligt.
Fattar inte vad jag gjort för fel?Varför gör du så här hela tiden mot mig?


Vill inte gå sova, känner att de inte blir en kul natt.
Tänker på dig hela tiden.
Vet inte vad jag ska ta mig till, vill bara att allt ska bli bra igen.
Älskar dig!!

Nu har man fått ledigt hela veckan känner att jag inte kan fara jobba när de är så här.
Vill inte vara själv. Är kanske dåligast i hela värden att klara av tunga saker själv,
vill alltid ha någon med mig.
Linda har fått dras med mig, Känner att jag behöver någon så ja kan tala om allt när jag känner för de.
Jobbigt jobbigt!!!!!!!!!!!!!
Men jag kommer bli en JÄVLIGT lycklig MAMMA,
Tycker att du kan bli stor å trycka dig ut någon gång.
Vill ju ha ut en liten lyckoklimp som jag lär behöva i mitt liv :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0