DÖDA

skulle jag bli rik skulle jag köpa nå som tar bort alla jävla mygg.
Jag verklige hatar dom har som sagt var inte sovit en blund inatt.
Har mått illa som fan å de har varit varmt å min rygg har varit helt jävla kass.
Så kring kvart över 4 sura jag ihop å tänkte ringa jobbet å säga ta ut någon annan, för jag kommer inte i morgon! men mitt i allt vart ja lite trött,
å halv somna tills myggjävlarna satte igång, å någon jävla trög sak satte igång att ringa som en tok!
 så en kul natt utan sömn!
Men fick mig en tupplur på lunchen då jag decka som strandad säl på soffan,
å vakna över att jag dreggla som en hund.. Haha så fint..
Vad ska vi hitta på ikväll då?
Hmmmm....
Ska man kanske fara å besöka gränsryttarna i Ötå? Eller ska man till Boden?
De är den stora frågan kan ju som vara ute länge eftersom att jag börjar jobba först 1 i morgon!
Ja nå detta får jag fundera på ska iaf hoppa i badet så man är ren ikväll:D
Ska ta och höra med Lina och Linus om dom vill följa me på mina äventyr ikväll.
Som mega längesedan man vari md dom..

Men först ska jag efterlysa min MAMMA!

Kommentarer
Postat av: Lina

Självklart att du måste höra av dig ikväll så hittar vi på nå bus! :P

2009-07-11 @ 17:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0