DU BRUDEN

Fick ett fint samtal som börja så igår.
Vet inte vad jag ska säga som sagt var över det, tyckte det var jävligt mysko att du inte våga stå för vem du är.
Tala med Johanna om de, tror isåfall att de är du som ringde som är den skyldiga.
Kalla mig korkad å vad du vill orka bry sig om de just nu nej nej..
Har mycke annat att tänka på.
Men stå för vem du är nästan gång tack!!

Funderar på att dra upp till Piteå ska ringa å höra hur Nina Jobbar,
för då får man annat att tänka på!
då kanske man även kan faraa å se på lägenheterna som jag ställt mig i kö på.
ska väl ha reda på idag om jag fick den på mört?! Hoppas man fick den.
Men de tror jag då inte.. Men ska nog ringa å se hur de gått..

Allt är samma som igår, Tänker på dig!
Ska ringa Mamma å höra läget lite bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0