ELLER HUR!

Ja men nu har man gjort klar en hel marknad.
Helt sjukt vad fort de har rusa iväg tiden.
Nu har jag bara 5 jobbdagar kvar å satan vad skönt kan man ju då säga!
Efter två sömnlösa nätter kan jag behöva lite sömn men de får jag väl snart hoppas jag på.
Vill hitta på nå sjukt kul VEM ÄR PÅ?
Hmmm.. Fan Lina din lill skit varför hade ni inte kunna åka nästa vecka till Göteborg så hade ju jag kunna följa med,
är sjukt less att sitta fast här. Vill å fara någonstans.
Men i helg blir de att fara till Pite, vars ska man sova? Syrran å dom är ju hemma så ska fixa mig en sovplats där de inte är flera tusen som sover.. eller de kan ju vara kul de med.

Har tryckt i mig smörgåstårta så de nästan kommer ut från öronen på mig!

Bilder från helgen kommer upp nå på Pixen från marknaden!
Hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0