GNÄLL GNÄLL GNÄLL

Jag hoppas vid min gud att jag slipper de här stället snart.
Orkar fan inte bo i de här JÄVLA dårhuset å så är det.
Bara gnäll från morgon till kväll, å vem fan orkar lyssna på de?
inte då jag å inte när de är så här.
Snart ska man iväg på jobbet å få ihop lite pengar, jobbar i morgon till kl 16 sen tar man helg SKÖNT!
Undra vad jag ska göra i helgen hade vela fara till Lule en dag å handla lite kläder,
men trist att fara själv, fast man får väl göra de iaf.
Trösthandla kanske hjälper mig mig lite.

Igår var vi i poolen hela dagen jag Samuel å Ella,
Sen for vi till stranden å bada hundarna denhär gången höll ingen på drunkna.
Ella var ett sandtroll å Hundarna plaska i vattnet så de sjöng om de.
När man kom hem vara de bara att de sig några timmar på soffan.
Dog som en sten å sov nästan hela kvällen.

Fick reda på nå myck hemskt igår,
funderar så skallen håller på spricka,
allt är så jobbigt just nu å värre blir de.
Hoppas bara att du hinner få se min lilla när den föds.
Men som läget ser ut kanske de inte blir så.. :`(



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0