LK?

Är du i Lule? Ska du till lule? Lk? Kom till Lule!
De är några av dom mess man fått ikväll.
Men nej nej jag ska inte till Lule orkar fan inte fara å rulla där när de är skit jävla varmt ute.
Vill folk träffa mig vet ni vars jag bor eller hur?
Har hålli på skratta åt mina fötter idag/kväll, är så svullen så fattar inte vars allt kommer ifrån!
Hoii nåjaa sutti hos Elin å Micke hela kvällen å sett film å massa nu dregglar man hemma iställe.
I morgon kanske man drar till Ikea å inhandlar det sisat man behöver till PYRET har som i psyke över att inte ha allt färdigt, man vet ju som sagt var aldrig den lilla vill komma sig ut.
Nå ja sista dagen på jobbet å skönt var det.
Sen bar det av till stranden men hundarna å sen for man till stallet å såg på tävlingen.
Som kul saknar fan att rida kom ja på när jag såg alla hoppa.
'SATAN VAD KUL!!!!
Nu ska jag ta och kasta mig i äckel sängen som ja inte kan sova i å fortsätta läsa.
Hatar att läsa så jag fattar inte varför jag gör de! Men men kanske min nya hobby?

Funderar på att ha grillparty här nå, sitta hute i mörkret med ljus som brinner satan vad myspys!!!
Ja ska ha de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0