PAJALA

nu har man vari i Pajala, de är ju satan vinter på väg.
Har hålli på frysa sönder. Inte så kul men va fan, å så får man inte stängt jackan heller.
Men de är väl så de är.
Moster Frida å Mormor kom å dit, så vi har vari å gjort byn osäker,.
Träffa Nanne som man inte ser för ofta när han bor i Pite.
 nu Ska ja ta och gå slå igång bastun å ska sitta å värma mig där i ett tag så man inte får ont i ryggen.
en skön hemma kväll ska man ha ikväll..
Ska nog slå av telefonen så man slipper alla fyllon som ska ringa grina åt en.
som jobbigt då man ligger å sover, jag fattar ju likt aldrig till å kasta på luren heller.
Jaja nu nu ska jag ut å ge hundarna mat..

Har blivi lite smårädd för mig själv,
Har sett att jag fått stora bllåmärken på kroppen.
Vars kommer dom ifrån?
Lite små läskit vem slår mig på nätterna? Måste nog vara ett spöke..Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0