SNART

ska man åka iväg på jobbet men först ska man stanna till å köpa sig nå mat.
Men inte klagar jag har bara 10 dagar kvar att jobba sen är allt över.
Måste iväg till Ötå å fixa mina papper.. Men vi får ju då se NÄR man har tid me de.
Var å träffa en massa folk i Ötå igår på marknaden trevligt var de.
Träffa Estus förra ägare, som har fått en liten bebis så SÖT han var. Älskar alla barn tror Jag!
Linn Stina Å Ida träffa man med :D
Höll på dö för nå ryssar som ville döda mig!
Pottis var rädd att han skulle skada "sitt barn" om han spela för hög musik å Biffen ställde ölburk på min mage som tippa.
Lindis hon hitta ett nytt intresse att åka runt å tuta åt folk! Haha...
Va mer har vi att till lägga?
Jo folk höll på planera hur dom skulle få bäsis att komma ut fortare.. Men tror att den klarar sig bra ett tag till i magen.
Såg en älg, å så döda vi en mus lite synd om den..

Nå ska ja iväg å inhandla mig min sallad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0