SPÖKEN

ikväll ska vi iväg på den årliga spökjakten.
Så Pasainen här kommer vi, när Linnea slutar jobba ska man väl åka dit får fan ont i magen av att tänka på de,
skit läskit är de.
vägen dit är ju inte den bästa så man måste ju ha en bil som är HÖG!
Undra om man vågar sig ut ur bilen?
Haha senast man var där var man ju sjuk i skallen. Har fortfarande kvar ett stort sår på benet.

Nå idag har man grisa å sovi halva dagen.
Sen upp å kasta sig i badet har fruktansvärt ont i ryggen.
så var tvungen få lite värme. men de funka inte så bra så man måste väl ta och slå igång bastun ikväll.
hatar bilar å folk som inte kan köra bil. BLÄ för folk..
har sett en film nyss som man var å hyrde inte lite små söta hundar i den..
Imorgon åker man till Lule å inhandlar sig nå kläder å säkert nu små kläder till bebisen har kommi på att fyra stycken pyamisar kommer man inte långt med så de ska den få i massor..
Nå nå nu ska jag gå vandra här fram å tillbaka å invänta min mamma som kommer från GVE på ett tag.

Om jag inte skriver nå mera i bloggen har spöken tagit mig till fånga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0