TORSDAG

Inatt har man sovit bajs har haft ont som tusan.
Så har varit halv vaken sen före fan på morgon lite jobbigt.
Har hunni vara Bada en sväng, ska ta och äta lite soppa å sen ska iväg till STRANDEN med vovvarna!
Tycktes även höra att vi ska en sväng till Finland. Så vi får se!
Hde tänkt fara till GVE med mor å gammelmoster på morgon men nä för fint väder.
Haha solnarkon talar :D
Jag lider riktigt då jag tänker på morgondagen, inge roligt de här.. nej nej..
Ska upp tidigt i morgon så jag hinner ringa S-byn uti en tid för UL, kommer garanterat att försova mig!
Är ju då ganska bra på de.
Får se vad helgen erbjuder vill till Pite men vi får se hur de blir med de, vet inte om man riktigt pallar en sådan helg.
Hade varit mega kul iaf att träffa en massa folk, en massa har hört av sig så har ju fullt upp att fara säga hej åt hela alla jag umgås med. :D
Har hålli på fylla i små rader i bäsis bok, Tusan vad de är roligt.
Men ska bli roligare fylla i när den är född så man har mer att skriva..
Hmm nå mer? nääää


Inge mer hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0